воскресенье, 7 февраля 2016 г.

КОНТРОЛЬНА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ



КОНТРОЛЬНА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ


Тема «Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи»
1. Оберіть найбільш правильне твердження:
а) оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досяг­нень учня;
б) оцінювання діагностує ступінь опанування на­вчального матеріалу, ступінь невдач під час його ви­вчення;
в) оцінювання — це показник якості знань учнів.
2. Оберіть правильну відповідь:
а) компетентність — це система знань, умінь і на­вичок, притаманних окремій особі;
б) компетентність — це загальна здатність, що ба­зується на знаннях, досвіді, цінностях, здобутих за­вдяки навчанню;
в) компетентність — це здатність особи орієнтува­тися у навколишньому світі.
3. Розмежуйте об'єкти та функції контролю:
а)знання;
б) виховання;
в) коригування;
г) прогнозування;
д) діагностика;
    е) вміння;
    є) розвиток;
   ж) способи розумової діяльності;
    з) навчання;
    к) досвід творчої діяльності;
    л) стимулювання і мотивація.
4. Позначте перелік основних дидактичних прин­ципів    
    контролю:
а) доступність, індивідуалізація, проективність, науковість;
б) систематичність, всебічність, індивідуалізація, об'єктивність;
в) природовідповідність, доцільність, варіатив­ність, цілісність.
5. Скільки рівнів визначають ступінь навчальних досягнень учнів?
а)  5;
б)  4;
в) 12.
6. Чи правильним є твердження, що особистісно орієнтована система оцінювання навчальних досягнень учнів повинна забезпечувати розвиток і саморозвиток особистості як суб'єкта пізнавальної діяльності?
а) так;
б) ні.
7. Перевірка знань це:
а) форма організації навчально-пізнавальної ді­яльності;
б) етап уроку. .
8. Підкресліть методи практичної перевірки рівня навчальних досягнень учнів:
а) тести, перфокарти;
б) бесіда, розповідь;
     в) дослід, практична робота, спостереження.
9. Підкресліть варіант, який вважаєте правиль­ним.
    Системою контролю та оцінювання навчальних
    досягнень учнів 1-го класу передбачена:
а) словесна оцінка;
б) бальна оцінка;
в) символьна оцінка.
10. Чим визначається вибір видів контролю?
а) специфікою змісту предмету;
б) рівнем навчальних досягнень учнів класу;
в)темою уроку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий